TRABZONSPOR'UN FENERli BAŞKANI AĞAOĞLU/ÜNAL HOCAYI KAÇIRDI!..

TRABZONSPOR'UN FENERli BAŞKANI AĞAOĞLU/ÜNAL HOCAYI KAÇIRDI!.., Trabzonspor Haberleri & TS Haber



Videonun ilk yayınlanma tarihi: 2020-01-01 15:56:10 dir. Videonun genel oylaması 4.21 olamakla beraber sitemize eklendiği tarihte toplam izleme sayısı sayısı 8387 dir.

Toplam Beğenme: 456 ,

Toplam Beğenmeme: 85

Çok ilginç bir durum var ortada..Nedense özellikle son yıllarda TSPOR’un Başkanı olan kişilerin hepsi hasta FENERli. .Bu başkanlar yüzünden GALATASARAY ile TRABZONSPOR’un arasıda bozuldu..AHMET AĞAOĞLU da Fenerli olarak biliniyor.Konuyla ilgili sohbeti lütfen izleyin..
ABONE OLMAYİ PAYLAŞIM YAPMAYİ unutmayın..

TRABZONSPOR'UN FENERli BAŞKANI AĞAOĞLU/ÜNAL HOCAYI KAÇIRDI!..

trabzonspor

Video Etiketleri: video, paylaşım, kameralı telefon, görüntülü telefon, ücretsiz, yükleme

48 yorum

  1. Siz fenerlisiniz ezik kedicikler
    Ali koçun kadrolu işçisidir lalesaray…
    Bu adamın kafa 1500…la oğlum siz kimsiniz kulübünüz kim… Hadi anlı şanlı TSyı bırak aldıgın şaibeli yıldızları konus

  2. bir trabzon spor taraftarı olarak trabzonu konuşmak sana mı kaldı dengesiz yaran varsa yaranla yaşa yalan yaşına yakışmıyor….trabzonspor karadenizde markadır… şahısların yaptıklarını kulübe maledemezsin ….trabzonsporu aşağılayacak şekilde konuşma cesaretini kendinde bulan ahmak sen kendi takımını anlat….

  3. Bizim sizden farkımız şudur dayı, biz memleketimizin takımı tutarız. Sizler gibi memleketimizin takımı 2. Takım yapmayız yapmadimigimiz için hiç küme düşmedik, neyse dayı iftira etmek yakışıyormu sakalından utan be dayı

  4. Zorlu zirvesinde fb.nin sampiyonlugunu resmen ilan ettiler. Bundan sonraki basin toplantilari, kamuoyunu bilgilendirmeleri sadece hirsizliklarina kilif uydurmakdir. Bu oyunu bozmanin tek yolu bu kirli havuzdan cikmaktan gecer. Birakalim kendi pisliklerinde bogulsunlar…

  5. BASLIĞA BAK BİR GSLİDEN BEKLENECEK BİŞEY HİÇ SASIRMADIM… BİZ TRABZONSPOR KIMSENIN DE HASTASI DEGILIZ BU BILINE BIZ KENDI MEMLEKETIMIZI TUTUYORUZ UNAL HOCAYA YAZK OLDU AMA KLUBUN UCUNDEKI SEYLER DIŞARDAN BILMEDEN KONUSMAYIN.

  6. Komplo Teorisi baştan aşağıya bu video abicim benim, sen gerçekten Trabzonsporu takip ediyor musun ya? Ünal hoca birkaç haftadır takımı kötü oynatıyordu, kenardan oyuna soktuğu oyuncular saçma sapan kişilerdi. Sürekli öne geçip sonra takımı geri yaslayıp maç kaybediyordu adam. Bu adamı kovacak olsalar Geçen seneki 5-0 mağlubiyetinden sonra yollarlardı zaten. Kocaman adamsın aklın başında birine benziyosun ama bunları çözemeyecek kadarda aptal olmayın lütfen. Fenerbahçe olayına gelirsek, birkaç maçtır fenerle olan maçlarımızda hiçbir hakem hatası olmuyor, o yüzden kötü şeyler duyamadınız bizim başkandan ama geçen sene ki arena da oynanan maça bi bakarsanız. Ümit Öztürk'ün yönettiği maça o zaman anlarsınız ama bunları göremeyecek anlayamayacak kadar salaksanızda yapacak birşey yok demektir. Ekstra olarak Ahmet başkan Ünal hocayı kovmamış, ünal hoca kendi isteğiyle istifa etmiştir, ordan burdan duyma bilgilerle provokasyon yapmayın nolur rica ediyorum bakın yeter artık yıllardır salın bi yakamızı. Yok ahmet başkanda postalanmalı lan postalarsak kim gelecek? Yıllardır kulübü borç batağına sürükledi yöneticiler, ilk defa düzgün bir başkan geldi borcu azalttı herşey iyi gidiyor. Cidden diyorum salın artık bizi bunu demekten yoruldum. Trabzonsporun oturmuş bir kadrosu var zaten, bu devre arasında birkaç transferle Ünal hocayı aratmadan yoluna daha iyi bir şekilde devam edeceğine inanıyorum.

  7. ulan allah belanı versin senin sen kimsin ağaoğlunu eleştirmek kim galatasaraymı yanımızda onun içinmi bütün futbolcularımızı ayarttınız ordudan adammı çıkmış sen çıkasın son maçlarda size hep geçiriyoruz ondan böyle sızlanmanız agaoğlu dediğiğin adam …………………………..anladın sen

  8. Galatasaray dan dost most olmaz Galatasaray Türkiye'nin en sinsi camiasidir 2005 gelip bize 4 atıp feneri şampiyon yaptınız amk sorsak fener hasminiz geçin boş muhabbetleri 2011 tapelerinde azizle Adnan Polat'ın konuşmalarida ortada ayrıca bizim başkan fenerli falan değil yıllardır kulüpte yöneticilik yaptı kulübü düzlüğe çıkardı boş hikaye anlatıp milletin aklını bulandirma

  9. Spor’un içinden gelen tek başkan Ali Ağaoğlu’dur. Futbolu herkesten iyi bilir. Ünal’ı yiyen de o değil Ünal’ın yakın çevresidir. Fenerin son oyununu da o bozmuştur.

  10. 🦁👑😎Saatler olsun ersan abi yakismis….👍🏻
    Yine herzamanki gibi dogrulari konusuyorsun abi
    Ama nedense senin söylediklerini bazilari citigi almiyor cok üzülüyorum….. vesselam

  11. Hahhahahahahahhahahahh komik şey seni 🙂 Nevzat Aydın Ordulu tıpkı senin gibi, git bir araştır neden sevinmiş ondan sonra konuş. Trabzonspor ve başkanlarını ağzınıza almayın siz kendi fransız başkanlarınıza bakın hadi hoşt hadi.

  12. Trabzonun Fenerli baskani mi? Sakaci dayi seni… yasin kemale ermis hafif unutkanlik bunama baslamis sanirim allah sifa versin…ordu ve trabzonu birbirine denk gostermenden belli… memleketinizin takimina sahip cikin ordusporu destekleyin…sakalindan da utanmiyorsun…ayrica sen uyuz olsan nolur kimsin dayi sen…bak dalgana

  13. Ben ne Trabzonsporu severim nede insanını siz işte böyle yanar döner anlayışsız kıro insanlarsınız şampiyonda olamazsınız. Bi anımı anlatayım, bakkaldaydim bir gün bu şike olayları yeniydi daha trabzonlu bi adamla konuşmaya girdim nasıl olduysa, dedim sizde biraz şike yaptınız bir köpürdü bir köpürdüki anlatamam lan ayu Trabzon tarihinde 80 küsür puan toplamışmı ki. Bende işte gerek orduspor gerek galatasaraya tavirlarindan gerek görüp tanıdığım trabzonlularin nekadar başka insanlara soğuk anlayışsız kas kafalı hareketlerini görünce bende her türlü bağımı kopardım bunlarla. Ister alınan alınsın ister söven sövsün ne yazarsanız her türlü cevabını alırsınız