"Trabzonspor, Fenerbahçe'ye kaybederse Newton gider!" | Ali Ece & Serdar Ali Çelikler | Son Raund #5

"Trabzonspor, Fenerbahçe'ye kaybederse Newton gider!" | Ali Ece & Serdar Ali Çelikler | Son Raund #5, Trabzonspor Haberleri & TS Haber



Videonun ilk yayınlanma tarihi: 2020-10-19 19:00:58 dir. Videonun genel oylaması 4.87 olamakla beraber sitemize eklendiği tarihte toplam izleme sayısı sayısı 119186 dir.

Toplam Beğenme: 2019 ,

Toplam Beğenmeme: 53

Serdar Ali Çelikler ve Ali Ece, futbol gündemini GETİR’in sunduğu Son Raund’da değerlendiriyor!

Programın Tüm Bölümleri:

#GETİR #AliEce #SerdarAliÇelikler #SonRaund #VOLE

"Trabzonspor, Fenerbahçe'ye kaybederse Newton gider!" | Ali Ece & Serdar Ali Çelikler | Son Raund #5

trabzonspor

Video Etiketleri:

36 yorum

  1. A spordan daha mantıklı yorumcular olduklarini düşünüyorum çünkü trabzonspor fanlığı yapmıyorlar kısmen tarafsiz sayilirlar hatta tebrik ederim ulkedeki sayılı mantıklı konusan yorumcularsiniz kıymetinizi bilmek lazım saygılar sevgiler 💪💪💪

  2. Ya Arkadaşlar… Şenol Güneşin sistemi 4-2-3-1 ve 4-3-3 karışımı… yerine ve rakibe göre ayağa pas (Heynckes) ve Gegenpressing (Klopp) sistemini oynatıyor (yani Güneş Sistemi) ve bu sistemi en iyi öğrenen kişi de Ünal Karamandır! Biz bunu görmek istiyoruz !

  3. Boş adam serdar ali çelikler. Futbol cahili. Nedese tersi çıkar. Fenerbahçe sempatizyanı. Bunu yazmaya geldim. Sesini duymaya görmeye tahammülüm yok❤️💙

  4. matahmış gibi abdullah avcı övülüyor, sonra türk futbolu kötü deniyor.
    —-
    demeye de dilim varmıyor ama
    kabahatin çoğu senin, canım kardeşim.
    —-
    üç dört sene başakşehir'i çalıştırdı, ortada hiçbir şey yok. okan buruk geldi, takım şampiyon oldu.

    milli takım hocalığı yaptı. takım yeniliyor. maç sonunda gülerek açıklama yapıyor. güle güle ayrıldı milli takımdan.

    tıkır tıkır oynayan beşiktaş'ın hocası oldu. şenol güneş zamanında her maç iki üç gol atan takım önce gol atamaz, sonra beraberlik göremez hale geldi.

    bunlar yetmezmiş gibi, bir de yorumcu oldu. onu oraya koyarsa daha verimli olurmuş, bu taktiği uygularsa şöyle olurmuş, onun yerine bu olsaydı şu daha iyi olur…

    başarısız bir adam günün sonunda. oradan oraya koşturup duruyor, bir şey çıkmıyor ortaya. üzerine bir de bu şekilde övgü alıyor. sonra yaşadığımız şok, -30 dereceden birden 20 dereceye geçer gibi oluyor.

  5. Kankalar şunu ilk önce diyeyim ben Trabzonsporluyum bak bence hiç tartışmaya kavga etmeye gerek yok ben yorumları okudum bence iki tarafta bazı yorumlarda boş yapmış böyle olmaya gerek yok arkadaşlar birlik beraberlik denen birşey var bizde bunu uygulayalım nolur yani ne fenerliler bize küfür etsin yada küçük düşürsün nede biz bunlara gerek yok arkadaşlar bak ben bir Trabzonlu olarak diyorum %55 fener %45 trabzon görüyorum maçı ama ne zaman ne olacağı belli olmaz ben tabikide trabzon kazansın istiyorum ama ben boşa laf sallamıyorum böyle olalım fenerli kardeşlerim siz trabzonsporlulara öyle böyle konuşmayın şimdi niye bunu diyorum çünkü fener son oynadığı maçlarda trabzonu yenemedi ona bakılırsa sakın beni yanlış anlamayın çünkü iki tarafında gerekli savunma nedenleri var yapmayalım gençler trabzonlu kardeşlerim sizde yapmayın DOSTLUK BERABERLİK HER ZAMAN KAZANIR (Sonuna kadar trabzonu destekleyeceğim kalbim seninle trabzonum şu iyi giden ferbahçeyi yenelim ♥️♥️) fenerli kardeşlerim sizede başarılar diliyorum.

  6. Valla adam diyor ki;Abdullah avcı diyor ki bjk senin rakibin onlardan para olmam doğru olmaz felan diye güzelce anlatırken bu cümleden bişey çıkaramayan ali ece abimiz sanki serdar abi kek pasta tarifi vermiş gibi onu sormuyorum bjkden para alacakmı hala diyor ben utandım 🙁

  7. iki tane düzgün yaka mikrofonu alın da sesi anlayabilelim. Çektikten sonra youtube'da izlemiyor musunuz programı? bazen yan odadakıler rahatsız oluyor, bazen odada izleyenler duyamıyor! ya da sesçiyi değiştirin 🙂

  8. Abdullah Avcı var. Kesinlikle Trabzona gitmeli. Hem biz maaşından kurtuluruz.

    TRABZONSPOR ve Başakşehir birbirine uyuyor. İkiside şampiyonluk hedefi yok. Başakşehir gibi bir planlama olabilir.

    Av zamanı başlasın

  9. Keske Trabsonspor sezon basinda Alanyaspor yonetiminin vizyonuna sahip olsaydida Cagdas Atani getirseydi teknik direktor olarak. Yine sardik basa Abdullah Avcilar konusulmaya basladi.

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*