Fenerbahçe – Trabzonspor | Kim Kazanır? – İki Takım Karşılaştırması ve Maç Yorumları

Fenerbahçe – Trabzonspor | Kim Kazanır? – İki Takım Karşılaştırması ve Maç Yorumları, Trabzonspor Haberleri & TS Haber



Videonun ilk yayınlanma tarihi: 2020-10-23 08:45:30 dir. Videonun genel oylaması 4.61 olamakla beraber sitemize eklendiği tarihte toplam izleme sayısı sayısı 33887 dir.

Toplam Beğenme: 304 ,

Toplam Beğenmeme: 26

Fenerbahçe – Trabzonspor | Kim Kazanır? – İki Takım Karşılaştırması ve Maç Yorumları

Fenerbahçe – Trabzonspor | Kim Kazanır? – İki Takım Karşılaştırması ve Maç Yorumları

trabzonspor

Video Etiketleri:

50 yorum

  1. bariş yurduseven trabzon fenerin pres gücü yüksek 7 oyuncusuna karşı ne yapacak merak ediyorum valencia samatta pelkas ozan gustavo gökhan ve caner tam 7 adam sürekli pres yapacaklar hazır olmayan bi ts nasıl çıkacak bu baskıdan ? ben maçın rahat geçeceğini düşünüyorum büyük konuşmak istemem ama icimden geçen 4-0

  2. kaybetmez ve kaybetmeyecek demek neye göre barış bey ? neye göre eminsin ? trabzon delik deşik olursa 4-0 falan olursa sen ne dicen peki nasıl çıkacaksın ekranlara .hic mi düşünmüyorsunuz prestijinizi kardeşim yorum yaparken

  3. Nasil sonuçlanir ha boyle ha oyle her türlü fenerbahçe yenecek trabzonu berabere bitme ihtimali yok trabzonu yenib lidirliğe oturacak alaniya ya yenilecek ya berabere bitecek

  4. Kamil ahmeti her hafta her tarafa yaziyorsun ondan her maç yeniliyor trabzon🤣🤣😅😅😅😅🤣😝😝😝🤭🤭🤭🤭ulan fenerbahcen kadrosu trabzona bedel

  5. Kim kazanirsa kazansun türk futbolu kaybetmiştir avrupada zifir ceken 4/ buhukler⁉️🤔⁉️🤔⚽⚽⚽🇱🇻⚽🇱🇻⚽🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🤔🤔

  6. herkes feneri konuşuyor zaten barış efendi, senden birazda Trabzonspor ile ilgili kritik bekliyor millet.. ov ov feneri nereye kadar?! amma boş yaptınız…!
    Türkiye Süper Ligi, Edirne'den çıkıldığında, Malta veya Arnavutluk ligi seviyesine düşmüş, ama konuşmalara yorumlara bak, sanırsın İngiltere Primeier Ligi'ndeyiz…

  7. Barış hocam ozan 10 numarada tam 10 numara değil. Dediğiniz bakasetas özelliğini pelkas ile kapatıyor .ozan ve pelkas mükemmel bir uyum ve tempo tutturacak gibi duruyor…

  8. Ulan ne kavrındınız be, altından girip üstünden çıkıp asıl olanı konuşmak yerine kıvrım kıvrım kıvranıp laf kalabalığı yaptınız benim karnım ağrıdı sizin yerinize..

  9. Erol hoca klas forvet arkasını perotti bir kanatta pelkas bir kanatta ozan la zaman zaman yer değiştirerek çözecek siz bunu düşünemiyormusunuz anahtar perotti ve pelkas olacak

  10. Bu barış yurduseven ne anlatıyo Allah aşkına. Göztepe maçında sinandan sonra takım düşmüş falan. Alakası yok sinanın orda yaptığı asisti cisse boş kaleye bitirse şimdi hem sinanı hem erol hocayı yalayacaktınız. Maçta 60 70 te 3 4 tane net pozisyon harcarsan hem senin moralin bozulur hem de rakip takıma bi güven gelir. Göztepe de bi gol bulunca kaçırdıklarımızdan sonra son dakkalarda bastırdı bu da çok normal. Hala bi algı peşindeler yok erol hoca yok on numara. 10 numara mı kaldı bu devirde?Ozan 10 numaraya döncekmiş. Hahahaha. Boş boş yorumlar ya kim çıkarıyo bunları tv ye ?