Barış Yurduseven Trabzonspor Son Dakika Afobe, Baker, Djaniny, Diabate ve Vitor Hugo Transferleri

Barış Yurduseven Trabzonspor Son Dakika Afobe, Baker, Djaniny, Diabate ve Vitor Hugo Transferleri, Trabzonspor Haberleri & TS Haber



Videonun ilk yayınlanma tarihi: 2020-10-10 10:07:33 dir. Videonun genel oylaması 4.78 olamakla beraber sitemize eklendiği tarihte toplam izleme sayısı sayısı 14546 dir.

Toplam Beğenme: 154 ,

Toplam Beğenmeme: 7

Trabzonspor son dakika haber leri Barış Yurduseven Fırat Günayer Veli Yiğit Afobe, Baker, Djaniny, Diabate ve Vitor Hugo Transferleri için bomba açıklama larda bulundu..Türkiyenin en kaliteli yetenekli futbolcusu Trabzon spor da..

Barış Yurduseven Trabzonspor Son Dakika Afobe, Baker, Djaniny, Diabate ve Vitor Hugo Transferleri

trabzonspor

Video Etiketleri:

25 yorum

  1. yusuf yazıcı abdulkadır ve ugurcan mıllı takım da yedek duruyor yusuf 90+2 de oyuna gırıyor TRabzonspor dusmanı Trabzonlu SENOL GUNES ayıp lan yusuf yazıcı abdulkadır bekler mı yedek de oyunun hızlı olması lazım hucum da olmamız lazım yazıklar olsun

  2. Barış yurduseven Trabzonspor u temsil edeyim derken rezil ettiğinin farkında değilsin,, şunu kimse unutmasın Trabzonspor u haber yapmayan haber olamaz❤💙72❤💙

  3. Sizin taraflı medyanız batsın. Abdulkadir TS'de değil Anadolu takımlarında olsaydı bu kadar övmezdin. Spikerler zaten tam taraflı biz atınca gol TS atınca gooooooooooooooooooooollllll. Sen o maaşı taraf tut diye değil işini hakkıyla yap diye alıyorsun. 4 büyükmüş Bi sqtirin gidin.

  4. Abdullkadir ömür bence yetenekli falan değil.. Hava hakimiyeti varmı yok.. Şut varmı yok.. Orta varmı yok.. Adam eksiltme varmı yok.. Rakibi karşısına alıp titreşime geçen, geçemeyince sağına soluna geriye pas veren bir oyuncu.. Bunu koyu bir trabzonspor lu olarak söylüyorum.. ❤️💙 Aynı şekilde Uğurcan cakır içinde geçerli..

  5. Futbolcular medyanın şişirmesiyle kendilerini topcu sandılar. Yetenek biyere kadar çalışmak lazım. 30 maçta 7 gole katlı bi kanat oyuncusu icin çok kötü.

  6. Veli yiğit futboldan hiç anlamıyor galiba ömür den 20 gol beklemesi komik. Adam güçsüz ayakta duramiyor cam gibi. Yeteneğinden verim alamiyorsun. Takımı taşıyamiyor.

  7. BARIŞ YURDUSEVEN,TÜRK FUTBOLUNUN KATİLLERİ HAKEMLERE YALAKALIK YAPMAK SİZİ YÜCELTMEZ.
    CÜNEYT ÇAKIR İSTANBUL'UN BÜYÜTÜLMÜŞLERİNİ KOLLADIĞI İÇİN BÜYÜKSE O SİZİ BAĞLAR.

  8. A.Ömür takım iyi olursa kendini daha rahat gosterebilen bir futbolcu … takım kötüyse A.Ömür e laf söylemenin bi anlamı yok … paylaşım için tşkler. …

  9. Veli yigit herhalde südùtyo soguk usutuyorsun galiba omuru nerdeyse real e transfer edeceksin ben veya benim gibi dusunenler ts macini izlemiyor galiba firat gunayerde ornekleri verdi ne yapmasini da

  10. A kadir ömür bana göre forvet ya da kanat oyuncusu değdir. Ben olsam onu orta saha da sosa pozisyonunda oynatırdım. Yoksa son vuruşları hiç iyi değil. En iyi olduğu yer top konforlu bize de böyle oyuncular lazım

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*